Köysien sylissä

Haen esiin korin, jossa minulla on köysiä. Suurin osa on pitkiä n. 10m. Korissa myös muutama lyhyempi, käsilaukkuun mahtuva. Valitsen hyvää musiikkia, mielialaan sopivaa. Joskus rankempaa, usein tangoa tai klassista. Valitsen vaatteet, jotka ovat ihonmyötäisiä, tai kauniit alusvaatteen, joskus riisun itseni paljaaksi. Otan ensimmäisen köyden ja aloitan session.

Miksi sidoin itseni? Se tuntuu minusta hyvältä. Milloin sidoin itseni? Jos mahdollista, niin joka päivä. Kun olen iloinen ja energinen, tai kun olen vihainen ja harmittaa. Sidon itseni kaikissa tunnetiloissa ja lopputulos on sama: tunnen itseni tyytyväiseksi, valmiiksi ja täydeksi. Sessio kestää tunnista kahteen, aika menee aina liian nopeasti. Käytän aikaa myös valokuvaamiseen, otan selfieitä ja käytän kameran itselaukaisijaa. Riippuen, kuinka olen sitonut itseni, valitsen kuvauspaikan ja mietin taustan, tai räiskin kuvia, mitä pystyn. Kun jalat on paketissa, toinen jalka ilmassa ja rinnasta roikkumassa, niin kaipaan kuvaajaa.

Viihdyn köysissä. En pääse kunnolla liikkumaan, joskus hengitystäkin pitää muuttaa, jotta ilma kulkee kunnolla. Ajatukset on minussa, tunne iholla. Ulkopuolinen maailma katoaa. Rentoudun ja keskityn, meditoin ja olen läsnä hetkessä. Toivon usein, että voisin jatkaa sessiota pidempään, että joku auttaisi minut roikkumaan ja keinuttaisi vauhtia. Kun viimein puran köydet ympäriltäni, huomaan jäljet iholla. Ne ovat rajun näköiset, mutta katoavat muutamassa tunnissa.

Olen tyytyväinen itseeni, että otin aikaa itselleni ja nautin. Käyn läpi ottamani kuvat, lähetän muutaman heti puolisolleni. Tiedän, että hän vastaanottaa niitä mielellään, ne pitävät meidän molempien energiatasoa korkealla. Odotamme yhteisiä treffejä, jolloin puolisoni sitoo minut. Annan itseni hänelle, kaikki hyvät ja huonot puoleni, kokonaisena. Luotan hänen kykyyn kohdella minua tarvitsemallani tavalla. Köydet ovat avanneet minussa lukkoja ja epävarmuuksia, joita olen kantanut vuosikymmenet mukanani. Näen itseni viehättävämpänä kuin koskaan, olen saanut entistä enemmän itsevarmuutta ja itseluottamusta. Koska uskalsin ottaa köydet elämääni.

Shibari-sidontaa naisille- kurssi pidetään Kurjennokassa 16.-17.11.2019. Kurssilla on vielä muutama paikka vapaana. Lisätietoa kurssista Kurjennokan fb-tapahtumasivulta https://www.facebook.com/events/413931572583929/

Leave a comment